reklama

Dilema

V auguste 2005 som sa vybral s kamarátom na Barumku (pre neznalých veci na rally Barum). Bola to už naša druhá Barumka a zažili sme na nej kopec srandy. Ako správny rally fanúšikovia sme nespali na hoteloch ale kempovali sme priamo pri rýchlostkách a operatívne sa premiestňovali z jednej RS na druhú, vyratúvajúc na minúty uzávery ciest.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
rarita "Made in Czech republic"
rarita "Made in Czech republic" (zdroj: Belo)

Pri jednom takomto akčnom presune som navigoval s mapou na kolenách kamaráta a pred križovatkou mu vravím "odboč na Napajedla!!!" ...kamarát sa ma pýta: "Vpravo alebo vľavo?" ...tlačný časom som ani nezdvihol hlavu od mapy a podráždene som mu zopakoval "..na Napajedla !!! ...máš tam predsa smerovú tabuľku" ...kamarát sa však nedal a s rovnako podráždeným tónom mi odpovedal "..no ale vľavo, či vpravo?" To už som zdvihol zrak od mapy a venoval mu škaredý pohľad z ktorého by aj mlieko skyslo. Kamarát len previnilo ukázal očami na smerovú tabuľku a ja som vzápätí pochopil. Schytil som foťák, cvakol "múdru smerovú tabuľku" a zabočili sme vľavo...reku ušetríme kilometer cesty a nejaké cenné sekundy, kým neuzavrú cestu. Uzávierku sme stihli len tak tak..a večer sme sa potom v miestnej hospúdke nad pivkom dlho smiali nad úžasnou smerovou tabuľkou. Myslím že takúto raritu na európskych cestách tak často neuvidíte.

Vojtech Špišák

Vojtech Špišák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dvojnohá forma života na báze uhlíka, ktorá sa vyvinula z opíc :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu